izwan's FotoPage

By: nawzi nice

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Saturday, 26-Jun-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
lawatan bebudak dr toulouse

dr kiri:salleh,parid,man,aloy,mus,fara,ita,back:akok,ijam n me
 
 
View all 6 photos...
dari 23hb sampai ler 26hb Jun ada la 3 org makhluk asing dari toulouse datang sini...berbyk tima kasih korang datang..kalau aku ada masa bole ler aku balas balik kedatang korang..tapi rasa2 tak sempat kot..tu la selepas diorang ni balik ada ler sorang member aku tak de selera nak makan..he he aku pun tak tau apsal..panjang umur jumpa lg..ok ciao ciao ciao....


Sunday, 20-Jun-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
tamat dohh sessi 03-04

 
 
 
View all 6 photos...
sekadar perjumpaan sebelum berpisah..jamuan kat Jean Medecin sebelum bebudak nice balik kampung..pasal tahun ni ader yg dah abis blaja..ada yg nak balik kahwin..balik keja...n entah apa2 lagi...entahler bila agaknya bole berkumpul camni lagi....ish....ishhhhh..A bientot


Sunday, 23-May-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Venise

tukar train kat monaco
inila bandar Venise....
 
View all 42 photos...
pi jalan-jalan kat Venice kitorang(aku,gg,pok,atrol,awie,pendi,lokman,aloi,ida....) pegi masa cuti bulan 2..12 jam (naik train) dari Nice nak sampai ke bandar Venise..bertolak dlm kul 7malam sampai hampir 7 pagi besoknyer....lepak 2 hari 1 malam jer kat situ..


Wednesday, 19-May-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
sejenak berski di alps

gaya letih bermain ski
bersama kenalan baru.ntah lupa nama brader tu
berfoto seketika bersama abg suhaimi n kengkawan
View all 12 photos...
cuti krismas tahun lepas sempat ler aku berski ngan budakĀ² aku kat alps..aku lupa la nama tempat tu..tapi orait ler buat aku nak merasa berski seumur hidup aku ni..entah sapa punya idea la..kitorang sajer jer ambik kelas ski..tak mahal pun..nasib ada abg suhaimi yg bawakan kitorang ke sini..tempat ni jauh gak ler 3 jam dari bandar Marseille..


Tuesday, 18-May-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Paris 2002

nasib baik ada marina.dia la jurupandu kitorang kat sini
depan warung koboi.mana ntah kuda kitorang..
kat tingkat 1 di eiffel tower..
View all 6 photos...
rombongan cik kiah ke paris


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net